cilm canim benim esimde üstüne düsmüyordu ve kafaya cok takiyordum. Bir süre teyzemin kizi ile konustumda bana bir öneride buyurmustu . Kendindede o sekilde oldunu söyledi . Istegini fazla öne sürme , isteyini biraz olsa bile birak . Nekadar cok istersen okadar gec olur . Yumurtlama dönemlerini git bir doktoruna danis böyle böyle oldu diye . Doktorunla konustuktan sonra canim . Yumurtlama günlerinde hepsindede iliskiye girmeden önce bir banyoya gir gusül abdesti al ciktiktan sonra 2 rekat namaz kil . Nekadar istedini icten olarak söyle ve dua et . Namazini bitirdikten sonra iliskiye girmeden besmeleyle gir ve ondan sonra kafana takma insAllah olur 🙏 bende böyle oldu canim ve sükür tutu suan 10 haftalik hamileyim rabbime sükür 🙏 rabbim sanada nasip etsin