Ben de hep kendim ağda yaptım bu zamana kadar ama artık çok zor oluyor kuaföre de gitmek istemiyorum güvendiğim bir kuaför de yok çevremde hiç gitmedim zaten ağda için de o yüzden size de sorayım dedim nasıl hallediyorsunuz diye. 36.haftamdayım her an bir şey olabilir de doğum başlar diye hazır olmak istiyorum. Bugün zar zor yaptım mecbur ayna karşısında