36 +3 yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz hem heyecan hem korku hem stres ama tabii ki de büyük bir mutlulukla karşılıyorum hepsini geçen hafta içerisinde beşiğimizi kurduk minik abisi de yardım etti bize 🥰anne yanı şeklinde ayarladık şifonyeri de şimdi düzenlemeye başlayacağım ilk oğlumdan kalan Babynestim vardı onun süngerini çıkarıp makinaya attım🙏🏼 Hastane çantamı zaten ayarladım sadece göğüs pompası yanıma alacağım emzik biberon gümüş kapaklar gibi emzirme ürünlerini sterilize edicem🤍 sizler neler yaptınız son hazırlıklar tamam mı kızlar eksikleriniz var mı..