Arkadaşlar 1 mart gecesi daha adetime 4-5 gün varken yumurtlamanın üzerinden 10 gün bile geçmemişken ben hastalandım acile gittim gitmişken betayada baktırmak istedim ve orda 619 değerle hamile olduğumu öğrendim. Değere çok şaşırdık hem çok yüksek geldi günüm geçmemesine rağmen hemde o güne kadar yaptığım testler hep negatif çıkıyordu. Bugün tekrar artış var mı diye bakmak istedim yaptırdım ve 121 çıktı sonuç. Adet günüme yine daha var geçmedi. Sizce ilk sonuç yanlış olma ihtimali var mı neler oluyor? İdrar testlerimde günden güne koyulaşma da vardı 