Benim de oğlum 2 ay sonra 2 yaş dicem 3 aylık hamileyim sezeryan olucam ve aşırı korkuyorum bide gebelik koleztazı geçirdim 2.de olmasıda yüksek oğlum bensiz asla durmaz hastanede kalıcam eğer yine koleztas olursa sezeryandan da korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun ☹️