Merhaba inşallah hiçbir sorun yoktur sağlıcakla kucağınıza alırsınız🫶🏻 ama internette yazılanları okuyup kendinizi üzmeyin, bir yenidoğan hemşiresi olarak yarık damak yarık dudak için biberon vs var beslemesini desteklemek için daha sonra operasyon vs oluyor ve hiç bir iz kalmıyor artık çok gelişti her şey o yüzden strese girmeyin rabbim beterinden korusun hepimizin bebeklerini❤️