nzlbrn Yenidoğan ve 3 aylık kaçar tane zıbın olmalı aldıklarımı not edince yenidoğan 2, 3 aylık 4 zıbın 3-6 aylıkta 5 zıbın almışım eksik değil mi 🙃
yusram68 nzlbrn bende az aldim arkadasim her ay icin 15 tane lazim dedi anlamadim ben ama seninkiler de cok az
tugcesakzci nzlbrn yenidoğan 7-8 tane vardı 2-4 ay aralığında 20 den fazla vardı. Biraz daha fazla yenidoğan alabilirmişim çabuk büyüse de çabuk kirleniyor yeri geldi yetmediği oldu
Deletedmom_112 nzlbrn 5 6 tane iç zıbın aldım göbek bağı düşene kadar onu giydireceğim. 15 tane 0 3 ay aldım 15 tane 3 6 ay aldım. Kendi içinde askılı kısa kol ve uzun kol olarak karışık aldım. Hastane çıkışlarımın içinde de yenidoğan var. Elimde yıkamakla uğraşmak istemedim yeri geliyor 3 4 kere değişiyormuş çünkü
nzlbrn yusram68 evet yazınca az olduğunu farkettim ama yenidoğan özellikle ne kadar alınmalı kafam karıştı
nzlbrn tugcesakzci çok teşekkür ederim 2 4 ay aralığındakiler peki fazla mı geliyor şuan tam yetti mi
yusram68 nzlbrn bence 10 al zaten yenidogan doneminde az geldigini dusunnursen gider alirsin veya aldirirsin
nzlbrn Deletedmom_112 çok doğru ya sürekli yıkamakla uğraşılmaz benim bayağı zıbın alışverişi yapmam lazım 🥲
tugcesakzci nzlbrn şimdilik yetiyor daha 37 günlüğüz ilerleyen günlerde tekrar ihtiyacım olur mu bilemem ama
Deletedmom_112 FatihCinar05-20-24 alttan çıtçıtlı değilde yandan bağlamalı bişey göbek bağı düşene kadar daha iyi olur dediler e bebekte var iç zıbın diye yazıyor üzerinde
Dusgezgincisi nzlbrn canım ben yenidoğan için almadım zaten çok çabuk büyüyor direk üç aydan başladım 6 adet aldım
OguzMoms nzlbrn Ben 6 tane yenidoğan almayı düşünüyorum çünkü 3lu ve 5 li hastane setlerinin içinde zibini yok yani benimkilerde yok 🤣 onların içine giydirmek için alicam yaz bebeği olcak ama yinede ilk zamanlar uzun kol giydiririm 3 aylikları kısa kol aldım zaten hep