SmyyeIremgul Arkadaşlar merhaba yeni doğan için hangi şampuanı veya sabunu kullanıyosunuz ne tavsiye edersiniz ?
Halilesma SmyyeIremgul Chicco kullanıyorum 4 yasina geldi kızım tavsiye ederim yeni dogacak bebeğime de devam edicem
Bebekligiller Maysa41 dalini ben ilk kızımda kullanıyordum ama şimdi pek önermiyorlar içeriği iyi değilmiş sanırım. Bende alışveriş yapıcam araştırıyorum iyice