Mine-tayfun Tazeannebirsi Selinmoon Kub7a Mom_boy Lavinya21 Eko93 Arkadaşlar doğurunca yine yazalım buraya bakalım hangi tahminler tutmuş
Dikkat-BebekVar Kub7a Ayyy benim kızım da 21 haziran doğumlu ya 🥲🥲 ikizler candır yengeçe kalmasın diye son gününde doğuruverdim 😂
Mine-tayfun Selinmoon benim eşim Başak ben yengeç. İkizler olursa evde kıyametler kopar diye korkuyorum 😂😂 yengeç olursa çok yakın arkadaşım olur kızım
Elfkrks_26 Selinmoon bende kendim ikizlerim kizlarimda ikizler olursa bilemicem 😀 ikizler erken doguyomus temmuza kalmaz herhalde 🤭