Damlay536 canım bunda anlamayacak bişey yok alttaki sancı çizgileri oluyor üstteki kalp atış çizgileri alttaki çizgi orda sayılar var 100ü geçmiş olanlar sancı senin geçmiş doktorda onu diyor ama sorun şuradaki orda 100ün üstünde sancıyı görünce yarım saat daha seni nstde tutması gerekirdi 100ün üstüne kaç dakkada çıkıyor die düzenlimi die ama çekmemişler doktorda acilde takipli çekilsin die yollamış yani amacı 100ün üzerine nekadar sıklıkta çıkıyor die belli aralıklarla çıkarsa doğum sancıların başlamış demek oluyor hissedip hissetmemen önemli değil