Geçen bir post açmıştım. Bir anda oluşan bir çarpıntı oldu nefes alamamıştım ambulans ile hastaneye götürüldüm ve tahlil sonuçlarında bişey yok dendi devlet hastanesi olduğu için ilgilenmediler şuan da çok hastayım yapılan tahliller bu şekilde sonuçları doktorun dediği gibi temiz mi acaba?