Seymaemre aynen canım çok söyledim şimdi hissetmek için ne yapacağımı şaşırdım. ☹️ Burdaki devlet hastanesine yeni bi uygulama gelmiş,6. Aydan önce doktor beyefendi kendi bakmıyo aşağı gönderiyo mr veya tomografi gibi gün alıp öyle çektirebiliyosun normal ultrason. Randevu da 11 ile 3 arası var. Çalışıyorum ye ona da gitme şansım yok. Doktorum da 150 lira diye detaylıya giderim direk diyorum. Ne bileyim canım şaştım kaldım