Rabbime şükürler olsun biliyorsunuz daha önce burada bir çok post atmıştım, sizlerle konuşmuştum dua istemiştim Allah hepinizden razı olsun💖 Rabbim şimdiden kimsenin kucağını boş bırakmasın kolaylıkla bu mutluluğu nasip etsin💐dondurulmuş 5. Gün embriyosu transferi olmuştum 24 şubatta. Yarın test günümdü fakat bugün verdim transfer günüm hariç 9. Gün 177 çıktı sonucum o güzel haberi aldımm🥹 İnşallah herkes alır tüüm gönlümden diliyorum ağlayarak🌸 Sonuç nasıl iyi mi bilmiyorum ama bu bile beni mutlu etti hamd olsun 💐 Çarşamba günü tekrar kan vericeksin dediler, inşallah güzel artar. Şuan kaç haftalık onu bile bilmiyorum 🥹🫢