Normalde ben özel bir klinikte perinatoloji doktoruna gidiyorum. Bugün rutin şeker testi için devlet hastanesine gittim. 26+5 haftalık normalde ama kilosu 1.300 gram çıktı. Bana fazla geldi. 🫣Şimdiye kadar hiç geriye düşmemişti kilosu ama bu haftada bu kadar olması tuhafıma gitti. Devlette doktor da güzel dedi sadece. Acaba devlet hastanesi cihazları fazla ölçüyor olabilir mi diyorum ne alakaysa 😕Açlık tokluk şekerime bakılıyor normal hep ama bakalım şeker yüklemesinden sonra inşallah sorun çıkmaz dedim.🙏 Sizlerin kaç gramdı bu haftalarda bebekleriniz acaba? 🤔