Zeyna_12 AYSuNm ya 12.hafta da büyük ihtimalle erkek dedi bana doktor bugün de gittim çok arada kaldım kız da olabilir bu bebek dedi ne olduğunu şaşırdım biran önce cici kıyafetler almak istiyorum çünkü nerden anladın erkk olduğunu
mor_menekse AYSuNm saol canım çoğunlukla erkek deniliyor bakalım hayırlısı. Ogrenirsem yazarım sana 🌸
mor_menekse Tugce889 ya net degil bacak arasını yine göremedik çok uğraştık.ama doktor kıza benziyor ilerde değişebilir net göremiyorum dedi. Şimdi bende emin olamadım bir ay sonraya kaldı.neyse sağlıklı olsunlarda geç öğreneyim bişey olmaz