Sahinaysr
24 haftalık hamileyim ve 10 gündür sancı ve kanamam oluyor ilk olduğunda bi gece hastanede yattım sancım falan düzelmişti ama üç gündür hem kanamam kesilmedi hemde sancım ilaçlarımı düzenli kullanıyorum doktoruma da gittim bütün muayenelerimi yaptı rahim ağzına baktı açıklık yok kanama alanı yok bebekte de bişey yok doktor da anlayamadı takibe alacam dedi bu durumu yaşayan varmı acaba neden olabilir sancı ve kanama anlam veremedik yaşayan varsa fikir verebilir mi lütfen