Ozge1806 25 haftalık hamileyim 3 gündür bu durumu yaşıyorum çok sancili bir durum. Antibiyotik kullanmak istemiyorum siz nasıl bir çözüm buldunuz bu duruma
busra_gk19 Ozge1806 Doktora gittinizmi ne dedi doktor bendede aynı şey var ve çok şiş 2 aydır geçmiyor enfeksiyon kaynaklıymış ama iyi mi kötü huylu mu diye biyopsi yapılacak
busra_gk19 Ozge1806 Ya iyi bari bende sulardan zehirlenmişim geçmedi benimkiler hastanede falan yattım antibiyotik kullanıyorum. Gebelikte oluyomuş şişme seninki ondandır demekki geçmiş olsun