Kızlar merhaba dün gece yatar yatmaz sol kasık tarafımda bıçak kesiği gibi ağrım başladı. Gaz sancısı olduğu belliydi ama bir yere toplanmış sabaha kadar ağladım gaz ilacı içtim. 2 kere wc ye gittim büyük tuvaletimi yaptım. Demir ilacı içiyorum ilk kabızdım sonra ishale döndürdü. Bu saat oldu hala sancım hafif devam ediyor. Bu nedir Allah aşkına yaşayan var mı? Sabaha kadar forumda bir sürü şey okudum ama böyle başına gelene rastlamadım. Siz gaz sıkışınca napıyosunuz? Yürüdüm hareket ettim ama asla gaz çıkmıyor 🥺