busrairmak canım bende de var lazer aleti evde. Çok araştırdım yapıcaktım. Ama bebeğe zararlı olduğu için yapmayın demiyolar hamilelikte çıkıp sonradan dökülen tüyler oluyomuş lazerde de önce jilet sonra lazer yapıyosunya o sonradan dökülecek tüylerin de köklerini sağlamlaştırıyomuş o yüzden de önermiyolarmış. Ben ağda ya da çok zorda kalırsam tüy dökücü krem kullanıyorum lazeri de doğumdan sonra tekrar başlıycam