Bundan 4 ay kadar önce adetli iken karnım ağrıyordu felaket bir şekilde adet kanamam da uzun sürüyordu kadın doğuma gittim smear testi yaptırdım.
Bende genital siğiller yanmıştı 1 yıl önce.
Hpv negatif çıktı fakat servikal transfarmasyon zonu izlendi yazıyordu sonuçta. Doktor 2. Smear testi istedi verdim.
Bu servikal transfarmasyon zonu da Google dan bi kanser hücresi olduğu yazıyor.
Sonra doktor altan ultrasonla baktı 2 yumurtalık da da kist gördü. Sonra ben şehir hastanesine gittim oradaki doktor da adetli iken kan ver dedi 2. Ve 3. Gününde cuma adet oldum büğün adetin 3. Günü dün adetim kesildi. Böyle bişey başına gelen oldu mu.