Kym3456 tm ozaman bekle bnde bekliyom bak dört haftayken gttim kese vardı şuan yarın yedi haftalık olacam bı sonraki haftaya kontrole gidecem banada doktr ddi kese var ama bakalm gebelik olusackmi diye stres yaptırdı aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum