Erken doğum riskim var rahim ağzı kısalığı tedavi devam ediyor afedersiniz çok utanarak soruyorum bunu ama ishalim geçmiyor antibiyotik sanırım ishal yaptı hastahanede kalırken damardan alıyordum şuan evde hap olarak devam ediyor ishalim geçmiyor birde çok çok afedersiniz tuvaletimi yaparken makat bolgeme inanılmaz bir ağrı giriyor çok kötü oluyorum resmen kivraniyorum yerimden hoplatacak şekilde neden böyle oluyor hani kabızlık zorlamada yok olsa ne yaparım diyorum ishalken böyleyse diyorum çok kötü yapıyor 🥺