ZeyHus33 Ben hala bulamadm kizlar 20 haftalık olduk isim Hiç aklıma Gelmiyor 3 üncü hamileliğim 1 kızım bir oğlum var isimlerini annem ve babamın adını koydum 3 üncü ismi ne koysam bilmiyorum açıkçası Sizler ne koycaksiniz fikir olsun kızım olcak ♥️
zlyhaakcmn ZeyHus33 bizde 20+4 olduk canım. Sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz. Kızımın adına Gülşah Duru olarak karar verdik 🥰🐣
sariniz13 ZeyHus33 23+5 cinsiyeti öğrenmeden içimden hep erkek geçiyordu ismi Mirza olucak dedim cinsiyeti öğrendik 13.haftada eşim de Zeyd ismini beğenmişti Zeyd Mirza olsun dedim ama ben karnımı severken sadece Mirza derim 😂
Nurasl1 Bizde 18+5 karar verdik çünkü baktıkça çok karışıyor secio surekli karar verme aşamasında kalmaktansa isim ayiklayip netlestirdik adimiz YÜSRA💜