busraozkan33 Kızlar cuma günü doktora gittim bebeğin basi çok aşağıda her an doğabilir dedi nişan veya su gelmesi olmadan sancıyla doğuma giden oluyor mu acaba
mimikii busraozkan33 benim de öyle ya bayağı aşağıda başı dün de sancım vardı tam dedim herhalde doğurcam bugün sabah kontrole gittim bebiş anlamış gibi nstye girince ne sancı ne hareket hiçbiri olmadı 🤦🏻♀️bizi böyle sancı takibiyle uğraştırmadan su gelse de doğuruversek hemen 😁
Edayigit Benimde nişanım hiç gelmedi canım suyum geldi ama sancım suyumdan 2 saat sonra yavaş yavaş başladı
Aysedmr busraozkan33 merhaba sağlıkla alın kucağınıza 🤲🏻 stres yapmayın doğum sancısı yalancı sancılar gibi değil düzenli aralıklarla gelen şiddetli bir ağrı o yüzden ayırt edilmeyecek gibi değil 😇
tugcesakzci busraozkan33 düzenli aralıklarla ve her seferinde artan şiddette gelip 45-50 saniye sürüp geçiyorsa ve 5 dk falan sonra tekrar geliyorsa gerçek
Edayigit busraozkan33 yok canım hiç sancım yoktu suyum geldi ben altıma kaçırdım sandım gece 1 de suyum geldi 4 de sancım başladı 8.47 dede kızım doğdu
Edayigit busraozkan33 amin canım inşallah allah hayırlı doğumlar nasip etsin bi çırpıda kurtulalım inşallah