Merhaba hanımlar , ikinci sezaryenimde plasenta idrar torbama yapıştığı için idrar torbama da kesi atıldı 15 gün idrar torbasıyla gezdim ameliyattan sonra . Daha sonra idrar kesem iyileştiği için sorun yaşamadım . Şimdi üçüncü hamileliğim yine yanı sorunu yaşar mıyım başına böyle bişey gelen var mı ? Bagırsaga yapışırsa Allah korusun daha tehlikeli oluyormuş yaşayanlar yazabilir mi