Irem12_ 37 haftaligim donmedi bebek cok zorluyor beni doktorum zor bu saatten sonra diyo sizce donermi
ruveyda123 Irem12_ 36+5im bende bebeğim hâlâ dönmedi yan 38e kadar bekliyorum dedi doktorum inşallah en hayırlısı en sağlıklısı olur ama gönlüm hep normal doğumdan yana🥹
Irem12_ Evrimeylem ben ilkini normal yapmistim benimde iki gun sonra kontrolum bir daha var rabbim kurtsrsin senide benide
ruveyda123 Irem12_ yeri var gibi hissediyorum ya gün içinde çok pozisyon değiştiriyor inanıyorum doğru yolu bulacak😅 hepimiz için en hayırlısı olsun inşallah