Gulsen1909 Pazartesi beta 79 çıktı cuma günü tekrar kan verdik ve 340 çıktı . Yükseliş biraz düşük mü kimyasal gebelik vs olabilir mi biraz korktuk bakar mısınız
Yes_mom0 Gulsen1909 yok cnm korkmana gerek yok güzel artış olmuş içinde bir sıkıntı olmasın gayette iyi artmış benim için de dua eder misin lütfen 🥺♥️🤲
Iremparlkc2 Gulsen1909 içini ferah tut benim de ilk beta sonucum 79 çıkmıştı dinlenmene bak sen kafanı bişeye takma
Yes_mom0 Gulsen1909 yok cnm korkma sen içini ferah tut bol bol dinlen ama artış çok iyi sen bakma doktora stres e girme sen