Asiye34 Merhaba hanımlar, dün akşam sıcak suya oturdum. Sonrasında bel ağrım ve ufak ufak rahim kasılmalarım başladı ama düzenli değil. Bel ağrım hiç geçmedi. Size de oldu mu
mimikii Asiye34 dün bende de aynısı oldu sıcak suya oturdum hiraz sonra kasılma sancı vs oldu bugün de kontrole gittim nstde sancı çıkmadı. Sakindi zaten bugün bebiş sancı da hissetmiyorum hiç ama herhalde sıcak suya düzenli oturursak sancılar arttıkça doğum başlar gibi eğer haftan müsaitse doktorun da tavsiye ediyorsa devam et ben artık doğsun istiyorum tekrar bi denerim herhalde
Asiye34 mimikii 3 gün önce açmıştım soruyu o gece suyum geldi hastaneye gittik zor doğumdu o yüzden anlatmayayım 😅 Epidural normal doğum