Kızlar çok şükür kusma bulantı yok ama kendimi tuhaf hissediyorum doktor randevuyu iki hafta sonraya attı zaman geçmiyor her sabah göğüslerime bakıyorum belirti arıyorum korkuyorum eşimde yanımda değil görevde kendisi çevremde doktorum dahil hamileliğini doya doya yaşa diyor ama korkuyorum dışarı çıktığımda binbir senaryo dönüyor iştahım çok açık yedikçe de korkuyorum pkolu olduğum için iki kez düşük olduğu için sizde durumlar nasıl 🫣