evinkrdg 39+4 teyim hareketler çok çok azaldı çünkü kilosundan dolayi yer darlığı var olan hareketleri de çok şiddetli ama. Sabahtan kontrole gitmiştim 2-3 cm açıklık var biraz sancı çıktı doktorum herhangi doğabilir hazır ol dedi şuan sol kasıktan ara ara tutuyor ağrı galiba bugün doğurcam 🙈 doğum sancısı kasık ile sırtta da olması mı gerekiyor benim sırtımda agri yok ilk doğum suni sancı ile olduğu için bide 14 sene öncesi olduğundan hatırlamıyorum 🙈😊