Kızlar 2 aylık bebeğim var 1 haftadır 1 burnundan dolayı bence rahat nefes alamıyor ama nefes darlığı gibi çok tıkanıyor ateş vs yok nezle de değil yani çok dikkat ediyorum misafir bile onun odasına almıyorum korkumdan dışarı çıkmıyorum biraz terlese üstünü değişiyorum yani neden nefes darlığı çekiyor 🤦🏼♀️Bu durumu yaşayan var mı