mom28_ bende pcosum doktorum diğer yumurtalarım da hemen gelismesin diye erken kesti gonal f’i bir yumurta yakaladık .Asilamam tuttu ama 6.haftada düşük yaşadım .Yaşadığım şehirde tüp bebek yapılsa derhal denerdim sonuçta aynı surecim biraz daha uzunu ama daha sağlıklısı🌸Birde 2 den fazla yumurtayi onermiyorlar sanırım ama ikiz üçüz gebelik yaşama ihtimaliniz yüksek.O yüzden engel oluyorlar