Kızlar henüz sonuçlar çıkmadı bunlar sadece doktorun ultrasondan bakıp yazdıkları. Devlet hastanesi olduğu için o kadar hızlı bakıp yazdı ki hiç bir şey anlamadım soru da soramadım . 11+2 günlük bu değerler normal mi? Tek başına bir şey ifade eder mi sonuçlar 10 gün sonra çakacak.

Üstte ki NTL
Alttaki CRL