Grkmplt ben yaşadım hala ilaç kullanıyorum 32+2 yim ben kolestaz oldum hatta . Takibe alın çok yüksekse doktorun ilaç başlamış olması lazım. Çünkü bana eğer bu şekilde giderse 37. Haftada doğum olacak 37 yi geçiremeyiz anne karaciğerini kaybeder bebektede ani ölüm olur denildi hatta bana sürekli bebeğin hareketlerini takip et dedi doktorum ilacımı düzgün içiyorum fakat bebeğim biraz hareket etmese psikolojim bozuluyor . Hafife almayacağımız ama iyice kafaya takıp arttırmamamız gereken bir durum. Geçmiş olsun inşallah hemen düzelir