Serifekrtkn Kızlar bugün 34 haftaya girdik az önce su gibi bsy gelmiş az falan acaba normal mi gelmesi bilemedim bnde perşembe kontrolüm var 1.hamilelim sezaryen olmuştum bunuda oyle olur demişti doktorum hareket ettimden oluyo yada sizdede oldu mu
tugcesakzci Serifekrtkn su geldiğini farkedersiniz çok fazla gelir. Akıntıdır son zamanlarda sulu akıntı çok oluyor
Cennet_kusum16 Serifekrtkn su olsa anlarsın canım hiç durmaz bol gelir, kontrol edemezsin. Akintidir eğer çok suluysa enfeksiyondan da kaynaklı olabiliyor. Bol su iç kontrole kadar, doktorun baksın.