Bengo Kızlar 1 buçuk aylık hamileyim geçen hafif lekelenme kanamam olduğu için fitil olarak progestana başladım ama 20 Ocak adet zamanımdı o günden beri meme ağrısı çekiyorum çok ağrıyolarlar ne yapmam lazım ya da ne zaman geçecek bu durum bilen var mı?
Buse344161 Bengo hamile kaldığımdan itibaren bende çekiyorum o ağrıyı 20 haftalık olduk hala ağrıyor 😒 ve kızarıyor yanıyorum diyorum bazen henüz geçmiş değil yani 🤷♀️birde ağırlaşıyorlar yük geliyorlar bana 😃
Buse344161 Lavin___ 20 haftalık oldum hala geçmedi benim ağırlaştı ağrısı var arada kızarıyor 🤷♀️🙄 ben umudu kestim herhalde doğumdan sonra düzelir