Merhaba hanımlar 11+4 um bugün. Hafta sonu cenazemiz vardı baya bı stres ve gözyaşı ile geçti doğal olarak dün ikindin alt karnım ve kasıklarıma çok şiddetli bı ağrı girdi yerimden kalkamadim ağrıdan bı 10 dk falan sürmüştür belki. İlk üşüttum sanırım diye düşündüm ama sonrasında acaba stresten bebek mi kasıldı dedim sonra da incir kadar çocuk beni nasıl o kadar kassın diye düşündüm sizce neden olmuş olabilir