Kızlar merhaba:)
Ben 7+6 haftalığım ama inanılmaz bi acıkma söz konusu… ne yersem yiyeyim hep açım ve açlıktan hiç bir şeye konsantre olamıyorum 😭😭
Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım ama bu hamileliğim çok başka!
Bir de hep tuzlu şeyler istiyorum
Salçalı kaşarlı tost
Domates 🍅 salatalık 🥒
Zeytin 🫒
Turşu …
Tatlılardan da bi o kadar tiksiniyorum:(
Böyle şeyler yaşayanlar ne yapıyorsunuz ?
Acaba bu bi sorunun belirtisi mi?
Doktora gitmeme daha çok var :(
Fikirlerinizi bekliyorum 👀