Ndevpelin Kızlar midem bir kaç gündür çok yanıyo ne yaptıysam geçmedi süt içiyorum, tahin yiyorum, gaviscon içiyorum bana mısın demiyo önerileriniz varsa yazabilir misiniz
Tantan Ndevpelin hangi yiyeceğin tetiklediğini bulun onları yememeye çalışın ben ona dikkat ediyorum şükür mide yanmam olmuyor
Acemimama Salatalığı kabuğunu kesmeden blenderdan geçir iç doktor söylemişti çok rahatlıyorum onunla sende dua edersin çok geçmiş olsun
Giztobello 33+2 yim ve başından beri aşırı mide sorunu yaşadım artık midem yanmadığında bir sorun olduğunu düşünüyorum daha fazla önerisi olan varsa lütfen yazsın uyku bile uyuyamıyorum 🥺
Sedaerva Giztobello bir bardak suyun içine bir çay kaşığı karbonat atın ve için bundan daha etkili bisey görmedim
mmerve- Giztobello o kadar iyi anlıyorum ki sizi, yanmadığı zaman bir şey oldu hissine kapılıp resmen tekrar yansın diye bekliyorum🥲 Rennie tablet ile sodayı birlikte içince bana çok iyi geliyor.
Ndevpelin Tantan şimdiye kadar hep dikkat ediyordum yağlı acı vs yememeye bikaç gün önce bişey midemin düzenini bozdu geçiremedim bir türlü iyileştirebilsem eski düzenim de devam edicem 😔
Dilarademiryurek Ndevpelin doktorunuzdan rabiza isimli ilacı isteyebilirsiniz şiddetli ve hiç bir ilacın geçirmediği mide yanmamı bu ilaç geçirmişti hamileliğimin sonuna kadar çok rahat ettim
545425 Merhaba bende gaviscon rennie tablet kullandım süt içtim falan hiç biri iyi gelmedi rennie duo şurupta buldum çözümü
Elyano Kizlar nasilsiniz? Benim reglim 3 gündü gecikiyo midemde ara sira yanmalat oluyo hamileliyin basinda mide yanmasi oluyomu?
busraozkan33 Elyano en başlarda olmuyor canım genelde tüylenme başlayınca bebekte mide yanması başlıyor hakkında hayırlısı olsun inşallah
H-c-r-a-y-b-a-r-s Elif143- benimde çok.agrim var özel mi verdi bu ilaci alabiliyormuyuz kendimiz eczaneden