5 üzeri değerler gebelik var demektir. Onlar dış gebelik, kimyasal gebelik gibi ihtimallerden dolayı artışı görmek için öyle söylüyorlar ama siz kafanıza takmayın.
Ben regle 10 gün kala öğrendim ve tekrar baktırmadım. 3-4 hafta bekleyip direkt kadın doğuma gittim, bi sorun olmadı çok şükür.