Oyaa54 Kızlar normal de cuma günü 8 Marttı doğum iki gündür kaşıntım çoğaldı ve hastaneye geldik yatış yapıldı kolumda serum var beklemekteyim güzel kızımı dualarınız ihtiyacım var 😎😞😞🌹🌺❤️
Asu_moi Oyaa54 allah sağlıkla kucağına almayı,en güzel şekilde doğum yapmayı nasip etsin inşallah🌸💞herşey çok kolay ve çok güzel geçsin🙏🏻
Hulya-003 Oyaa54 bir avaz da inşlh doğum vajinal mi olacak sezeryan mı Allah yardımcın olsun biz sana dua edicez sende arkandan gelen bizleri dualarında unutma 🥺