Gkceglsm Arkadaşlar hastane için doğum sonrasına isimli çikolata falan yaptırdınız mı o tarz şeyler hastane de mi ikram edilecek yoksa evde mevlüt tarzı bişeyde mi ben bilemedim hiç de çevremde yakın zamanda doğum yapmış biri yok örnek alayım desem ? Şimdilik devlet hastanesinde normal doğumla bi gün kalıcax gibi gözüküyo eşimde çok gelen giden olmaz diyo ama eskiden o hastanede çalıştığı için iş arkadaşları var gelirlerse bişey ikram etmek gerekir diyorum bilemedim böyle hazırlık yapan var mı ?
Fbasturk Gkceglsm canım ben hastanede bebek çikolatası gül suyu ve lokum ya da kuru pasta tarzı bi şeyler ikram etmeyi düşünüyorum, bu kadar olmasa bile bi çikolata bide gül suyu gelenlere sunulsa güzel olur ☺️
Mls Gkceglsm ben çikolata ve kokulu taş yaptirdim dağitmak için ikram olarak da kuru pasta ve şerbet verilcek ama eğer sana çok fazla kişi gelmicekse boşuna masraf yapma mevlüte yaptirirsin orda dağitirsin.
Atlarlayasayan Gkceglsm ben kızımda şeker hamurlu kurabiye yaptırmuştım hastanede gelenlere onu ikram etmiştik.ama şimdikine çikolata yaptırmayı düşünüyorum çikolata daha yenilebilir birşey :)
momtobe8 Ben hastaneye gelenlere vermek için aldım çikolata. Annem de kurabiye yaparım dedi bir de küçük sulardan alacağım. Hastaneye gelen giden olcaksa hastanede de bulundurmakta fayda var.ama siz daha iyi bilirsiniz hastaneye değilde eve gelecekse misafirleriniz hiç hastaneye taşımaya gerek yok.
Majun Canim ayni seyi ben de dusundum ama herhalde gelse gelse yakin akraba gelir hastaneye. Onlara da ikram olmayiversin eve de gelirler nasilsa. Yeni dogum yapmisken is arkadaslari filan gelir mi bilemedim