MadameNoire Ayse1-1 ben adetim 3 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı 7 haftalik olunca direkt doktora gittim yavrumu gördüm çok şükür kan vermedim beta için..
Ayse1-1 Kubrakar272727 ikizler sanırım. benim ilk hamileliğim kaçıncı haftada görünmüştü ilk hamileliğinizde
Kubrakar272727 Ayse1-1 kese görmüştük 6 haftalikken sonra 2 hafta sonra gel demişti öyle gidip görmüştük canım
Ayse1-1 Kubrakar272727 anladım teşekkür ederim ben 7+1de gittiğimde bebek görünmedi endişeliyim ondan detaylı sordum. 6+0 da yolk saç göründü bu görününce bebek de görünür diyorlar ama görünmeyince baya üzüldüm psikolojim kötü birkaç gündür
Kubrakar272727 Ayse1-1 bikac hafta bekleyin öyle gidin isterseniz ultrason Danca fark ediliyor kaliteli olması lazim
Ayse1-1 Kubrakar272727 dün başka özel hastaneye gittim bebek göründü kalp atışını da duydum şükürler olsun