Ask_ Arkadaslar benim gibi 10. Haftalarında olup ne gibi bwlirtileriniz var yazar mısınız ben herslde alıstık baya hic bir belirti yok desem yeri
Cilginanne2bebeli68 Ask_ bizde bugün 10+4 olduk halsizlik var bel ağrısı karın ağrısı var bakalim hayırlısı
2inciAnnesi 10+5 mide yanması, bulantısı, baş ağrısı, kabızlık, bazen gaz sancısı. Arada kasik ağrısı ve yine arada dermansızlik halsizlik vee en büyük sorunum boğaz kuruluğu 🤦🤦
Ask_ 2inciAnnesi bende de mide yanması sabajları kasık ağrısı durdu gbı ara da haftada belkı 3 4 kez anca halsızlık var evet
Ask_ Cilginanne2bebeli68 gercekten doktora daha yeni gittim duyduk gorduk yıne ama belirti duruyor gibi olunca bir ne oluyor diyorum allahım korusun yarabbım
Cilginanne2bebeli68 Ask_ kiz allah canını almasin daha iyi işte kizim da bende öyleydim ilk 3 ay hamile olduğumu unutuyordum hiç birseymis gibi devam ediyordu yüzüme gözüme güzellik geldi sadece hamile olduğumu bilmeyenler diyodu kiz zelis sen hamilemisin yüzüne gözüne güzellik gelmis diyolardi bende Ha evet ben hamileydim diyodum🤤😂😂😂
Cilginanne2bebeli68 Ask_ 3 aya girdik ben burdayım dedi kizim 1 aya yakın kustum heralde sonra gine bi sıkıntım olmadi doğuma kadar bizim nazlı kiz içeriyi çok sevdi 1 hafta daha doğmasaydı 10 aylik olarak cikacakto😂😂😂
Ask_ Cilginanne2bebeli68 yuhhh masallah ohh ne guzel 🥰 allahım saglıkla bızede kucagımıza almayı nasıp etsın insallah