Sulemrullah aynısını yaşadım bugün nst de bir tane sancı göründü. Doğuma alabiliriz diyorlar ama ben suni sancı istemediğimi söyledim. Pazartesi ye kadar sancın sıklaşırsa gel yoksa yine pazartesi gel doğuma alalım dedi. Bende ananas ve adaçayı tüketeceğim. İlişki de tetikliyormuş artık her yolu deneyeceğim normal doğum olması için umarım sancım güzelce gelir. Egzersiz ve squat yürüyüş pilates öneriyorlar