NHYavuz yanında süt köpürtücü alıp onunla yapmanız lazım ama s85′tr ucuna bir aparat takıyorsunuz mesela koyuyorsunuz sütü bardağın içerisine latte yeni basıyorsunuz o sütü köpürtüyor sonra espressosunu koyuyor kendisi içerisine.. Philips gibi cihazların barları 15 bar basınç az olduğu için sütü ısıtma dereceleri çok düşük ve cihazı yağlamanız gerekiyor belirli zamanlarda filtre vs almanız gerekiyor çok uğraştırıcı maalesef o cihazlar ben de almazdım asla şahsen