Elluk Merhaba Gop Asya hastanesinde doğum yapan var mı acaba nasıldı memnun musunuz epidural normal istiyorum ama doktorum fazla onaylamadı olan var mı yorumlarınız bekliyorum 🙏🏼
Melliisaa Elluk Merhaba hastane hakkında detaylı bilgi alabildiniz mi Ben de o hastaneye gitmek istiyorum doktorla doğum hakkında Odalar hakkında refakatçi hakkında neler konuştunuz içiniz hastane yönünden rahat mı acaba beni biraz aydınlatabilir misiniz
Gizem1504 Melliisaa 5 sene önce doğım yaptım ebru hanıma tek kişilikti odam gayet memnundu normal doğum yaptım ertesi gün çıktım
Gizem1504 Mnko evet ama şuan kendi muayenehanesi var hastaneyle anlaşmalı doğumu asyada yaptırıyor ben 2. Hamileliğiöde aygün hnma gittim ama düşük yaptım