Aynı zamanda doğum yapacağız inşallah. ben daha çok 0-3 alıyorum kısa kollu tercih etmedim hep uzun ama ince şeyler. yenidoğan 3 tane falan aldım belki 5 tane olur.birde hava nasıl olur bilmediğim için ince yeleklerden aldım e bebekte şuan var, duruma göre giydiririm diye düşündüm. 6 aylık alırken de biraz daha kalın tercih ediyorum