Merve-betul Hulya-nur1 ben trendyoldan almıştım memnunum ikinci bebeğime de kullanicam bir iki ay sonra ☺️ markasını bilmiyorum eve geçince atiyim
Zuleyha_18 Hulya-nur1 solomom babydi sanırım memnundum yeni doğan aparatı da vardı onunla dört ayını beklemeden direk taşıdım 🫣
tugcesakzci Hulya-nur1 Babyjörn mini kullanıyoruz. Yenidoğandan itibaren kullanıma uygun. Bebeğim çok rahat ediyor içerisinde
Arifehass Babyjorn çok pahalı, uzun sure kullanılmayacağı için o kadar pahalısına gerek yok, sonuçta bebek arabası o bu derken bayağı şeyler var..solomombaby 👍☺️