Eliff_gny ben hiç alttan muayene olmadım keşke siz de yaptirmasaymissiniz
Aklınızda olsun bı sonraki gebeliginizde alttan muayene yaptırmayın
Bana çevreden teyzeler söyledi birinin torunu öyle düşmüş
Teyzelerden duyduğum bilgi bı ne kadar doğrudur bilemem rabbim koruyacak olunca koruyor ama ben biraz tirsmistim
Şimdi 38haftaligim doktorum çatı muayenesi yapacak mı ki diye korkuyordum
Bu arafa cati muayenesini gereksiz olduğunu iddia eden bir sürü ebeler doktorlar var çünkü o kemikler doğum anında aciliyormus ve haftalar oncesinde baktirmanin hiçbir anlamı olmadığını söylüyorlar
Doktoruma sordum ne düşünüyorsunuz bu konuda diye o da karsiymus doğum şeklini değiştirebilir bebek erken gelebilir dedi
Sizin fikriniz tanı ama bence onu da yaptırmayın